dubbegrattis!

Gissa vad det är för dag idag? Rätt. Bunnys namnsdag. Så, nu tycker jag att ni på något sätt grattar henne. Ok? Det är fint att göra en fin flicka glad!



Fina fakta om Bunny:

- Hon är en utav mina äldsta vänner
- Hon blir äckligt bra på bild. Fett orättvist
- Hon hade namnsdag igår också, så dubbelgrattis to my bunny!
- Hon kallar folk som inte lyssnar för Nisse. Enligt henne får det folk att lyssna...
- Hon har börjat kalla mig Mu. Jag är osäker på vad jag tycker om det...
- Hon ska komma till mig på fredag och kolla idolfinal. Fast hon vet inte om detta ännu...
- Hon är superfin!

Grattis Malin!

Okej, jag skrev ett helt inlägg om hennes namnsdag. Hur ska jag toppa detta till hennes födelsedag..?

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, kan hålla med om det där sista.. du skulle ha sparat lite till hennes birthday liksom!

men grattis mallan!

2009-12-10 @ 20:47:08
URL: http://linnealantz.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Grattis Malin.

Jo jag vet det är helt unbelivable att jag fortfarande lika söt! men inte lika söööt som du, hihi

2009-12-11 @ 08:28:17
URL: http://jasmine.palmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0