så skrämmande brutalt

När jag går från hem från bussen går jag förbi en typ container som det står Chao Yang på. Idag när jag och Malin gick förbi denna utspelades detta samtal;

Jag: Undra vad det är i den där Chao Yang-saken egentligen..?
Malin: Men det är väl typ prylar.
Jag: Eller kineser...
Malin: Haha, ja små kinesbarn.
My: Men gud vad brutal du är!

Sen började vi prata om annat och kom till slut in på The Sims. Malin har aldrig spelat The Sims 3 och jag sa att vi kunde göra det någon dag (för ja, jag har det. och det är awesome). Sen berättar jag att man kan bygga källare och följande samtal utspelas;

My: Man kan ju bygga källare i Sims nu!
Malin: Åh, vet du vad jag ska göra då?
My: Nä, vadå?
Malin: Bygga en källare och låsa in dig där i 26 år. Som Österrikekillen!
My: Men gud vad brutal du är!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahah, malin..

2009-12-28 @ 19:15:04
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0