twins

Jag klev upp fyra idag.. Inte bra. Förvisso vaknade jag ett. Och sen halvsov jag till två. Sen låg jag och läste bok till fyra, innan jag klev upp och åt frukost..

Hela dagen har spenderats i sängen. Delvis läsandes bloggar. Delvis kollandes på himym. Och nu senast för att jag kollade film. Och kvällen kommer spenderas likadant. Thank god for voddler. Me likey alot.

Nu ska jag äta mat. Har som hamnat efter lite.. Imorgon ska jag och träna 11.45, känner att jag inte kommer gå och lägga mig i tid.

Var in och läste på Aftonbladet tidigare. Och hittade en nyhet jag väntat på. För ett tag sen publicerade jag detta inlägg där jag bland annat skrev 'Om en tjej väntar tvillingar. Den ena föds den 6 april 23.00 och den andra föds 7 april 01.30. Hur blir det då? Firar man deras födelsedagar på olika dagar då?'. Nu har det hänt något ännu coolare. Läs den här artikeln. Dom är tvillingar, men födda olika år! Hur coolt är inte det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0