och de nominerade är..

I sann TVP*anda tänke jag också säga min åsikt angående de blogawardsnominerade.

Då de enda av dessa bloggar jag läser är Tyras och Kenzas och den enda jag gillar av de två är Kenza så måste jag nog lägga min röst på Kenza här..


Ursäkta, men vad gör Amir med på denna kategori? Sure, han talar om hur det är att vara öppet homosexuell. Men helt ärligt inspirerar han väl mest till bloggkrig med vår kära Kissie.. Nä, här faller min röst på 17 år och trebarnsmamma (trots att hon är typ 20 nu..).


Bella & Tyra Show är den enda av dessa tv-program jag sett.. Så min röst faller på dem. Men det beror mer på Kissie-avsnittet (epic) än serien som helhet.


Eh, helt klart Maria Montazami. Grymmaste kändisen ever. Och Paradise Hotel-Cimon? Kändis? Really?


Läser ingen av dessa bloggar. Så detta blir en blankröst.


Utan tvekan My Blomquist här. Varför? Eh, vi delar förnamn!

Om än jag inte gillar hennes blogg särskilt mycket, eller tycker hennes humor är särskilt bra så röstar jag på Ana Gina. Man kan ju inte förneka att hon kom, såg och troligtvis segrade i denna kategori.


Sminkbloggar måste ju vara det tråkigaste och minst orginella (efter modebloggar..) ute i blogosfären. Trots det faller min röst på Killer Colours. Varför? Enda bloggen jag varit inne på av dessa fyra.


Vad är en blogstar? Och vem är Lady Thirty? Nä, min röst faller än en gång på Ana Gina med samma motivering som sist.


Även om Spiderchick kanske inte skriver de mest livechanging texterna så är hennes humor oftast pricksäker och genomtänkt. Därför röstar jag på henne i denna kategori.


Att tjuvlyssnat är med på denna kategori finner jag lite udda eftersom det är befolkningens, de som skickar in tjuvlyssningars förtjänst att bloggen är kul. Av samma anledning som tidigare röstar jag på Spiderchick.

Och det är hur jag röstar i årets blogaward. Hur röstar DU?

*The Victor Report

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0