ny kamera, fika och julklappar

Jag tappade som tidigare nämnt min kamera i backen första dagen i Barcelona och har sedan dess, som kanske synts på bloggen, fått klara mig med min inte så bra mobilkamera. Men när jag fyllde år fick jag en ny (röd!!!) kamera. Dock hade den inget minneskort och jag var aningen seg på att köpa ett. Idag inhandlades det till slut och nu kommer ni äntligen få bilder i icke-shitty kvalitet igen. Yay för det.
 
Annars har jag köpt julklappar idag. En present till min kära moster och rutvikspappa samt en 30kronorspresent till det ökända julklappsspelet. Känns bra. Two down, many more to go.
 
Bilder nu (från nykameran!), var och fikade med mina girls. Mycket mysigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0