Remember, remember, the 5th of November

I måndags var det något som kallas Bonfire Night här. Det har med Guy Fawkes och försöket att spränga parlamentet att göra, men mer än så orkar jag inte gå in på det. Google is your friend. Det största firandet sker i Lewes, en liten stad inte långt från Brighton. Men jag, Michelle och Line var lata och åkte istället in till stranden och kollade på lite fyverkerier och åt massa chips och kakor.
 
Igår var jag ut. Jag och Michelle kom hem strax efter fem imorse, men otroligt nog var jag inte så trött när mitt alarm ringde två timmar senare.
 
Gav mig själv dock en välförtjänt vilodag idag, efter att ha gjort saker efter skolan alla dagar denna vecka. Så har kollat på House, Once Upon A Time och bara haft det allmänt chill. Nu hade jag tänkt se lite av The King's Speech innan det är dags för en tidig (och behövd) kväll.
 
Bilderna är alla snodda från Michelle.

BONFIRE NIGHT
 
UTGÅNG IGÅR
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0