Barcelona och Dublin

Var ett tag sen, men jag lever. Har hunnit lämna landet två gånger. Först Barca för att möta upp min homegirls. Var väldans trevligt, men tiden gick alldeles för fort. Tur jag får finbesök om mindre än en månad iallafall.
 
Sen bar det av till Dublin (efter en inte så rolig natt då jag sov på Gatwick) med mina other girls. Activity Week och St Patrick stod på schemat. Åt massa god mat också. Restaurang är trevligt alltså, synd man är så snål i vanliga fall.
 
Och igår var jag ut, blev lite White Rabbit (som vanligt) och sen hemmafest hos en vän.
 
Ah, that's that. Bilder från alltihopa kommer nu. Ber om ursäkt i förhand, för vet att det kommer bli måååånga bilder...
 
 
BARCELONA
 
DUBLIN
 
UTGÅNG IGÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0