and off we go.

Brukar i vanliga fall inte titta på realityprogram. Men nu har jag börjat se "Jon, Kate + 8". Det är så gulligt och mysigt. Jag följer det inte, men om jag inte har något bättre för mig sätter jag mig och ser det. Det handlar om en mor och en far (Jon och Kate) som först fick tvillingar och sen sexlingar! Det är ett verkligt  program (det är inte skådespelare alltså...), så måste säga att de hade väldigt tur med namnet (Jon, Kate plus Eight, det rimmar). För om hon hade hetat (säger man hetat, man gör nog inte det...) typ Anne hade det ju inte rimmat. Men i alla fall, det är väldigt kul att se och ungarna är väldigt söta (tvillingarna är sex år och sexlingarna tre år).

Jaja, nu ska jag läsa bloggar sen bär det av till Linnéa!


Kommentarer
Postat av: Linnea Lantz

ursäkta.. men eight kanske? :) men du är söt!

2008-12-05 @ 15:52:20
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0