hej igen.

Okej, mitt blogguppehåll varade inte så länge. Eller ja, vet inte om jag kommer blogga något mer det här året (haha, dålig humor).




Snacka om kille med inflytande!

Kille ~16: Två cheeseburgare tack.
Han lägger fram en tjugolapp.
Biträdet: Ursäkta, men det blir 24 kronor.
Killen: Men vad fan! Så jävla opraktiska man kan vara! Sänk priset till 10 och ta bort den där jävla saltgurkan istället, alla slänger ändå bort den!


Lånad från: www.tjuvlyssnat.se

Om ni sett senaste McDonalds-reklamen fattar ni vad jag tycker är roligt. Om inte låt mig förklara: i reklamen berättar dom att dom sänkt priset på cheeseburgare från 12kr till 10kr.
Slumpen...?



Förövrigt kan jag ju berätta att jag bestämt vad jag ska ha på mig på nyår. Först tänkte jag ha en kofta jag köpte på rean, men tycker inte den var nog fin. Så i morse gick jag till mammas rum och rotade igenom hennes garderob till jag hittade något fint. Tröjan jag hittade är egentligen grymt ful, men jag gillar den! Kanske lägger upp en bild på outfiten nästa år, hahah. Hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0