helgen.

Helgen, åtminstonde lördag till söndag, spenderades hos mina kära kusiner. Hade trevligt och var på glöggfest. Fick även höra något roligt.

Sagt av Gustav Sandström (om jag minns rätt), återberättat av Amanda Hannu:
- Tänk om man sätter kakao i lussekatter, då blir det blattekatter!

Hahah, kanske inte så kul. Men klockan var typ 01.00 och jag var trött...

Mella sa även något kul på SO:n idag, eller ganska kul iallafall. Roligt nog för att jag ska komma ihåg det och skriva det på bloggen. Ja, men iallafall någon frågade:
- Hur föder sniglar barn?
Mella svarade:
- Det blir en långsam historia...

Hahah, tyckte jag också var ganska kul. Men sen så har jag ganska dålig humor.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha, båda var väldigt roliga ;D haha

2008-12-15 @ 16:57:48
Postat av: maja

du är inte ensam, skrattade också till mellas :p

2008-12-15 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0