nyårslöfte.

Brukar inte ha nyårslöfte, eller ett år hade jag godisförbud. Det varade i tjugo dagar. Men jag är väldigt stolt över dom där tjugo dagarna. I år tror jag att jag ska ha några nyårslöften, men dom ska ha med bloggen att göra.

Mina nyårslöften blir:
- Att blogga mindre, men bättre - istället för att blogga varje dag och skriva om skitsaker som ingen egentligen orkar läsar ska jag inte blogga lite ofta men när jag väl gör det ska det vara apbra inlägg!
- Ha med fler bilder i inläggen!


Och med det önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Linnea Lantz

bra nyårslöften girl, fast jag föredrar att du bloggar lika mycket! hehe! (A)

2008-12-31 @ 12:07:19
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0