rubrik.

Igår oroade jag mig. Jag vet inte varför. Ibland kändes det som att jag kom på varför jag oroade mig, men sen när jag skulle tänka efter hade jag glömt det igen. Det var jättejobbigt!

Idag var jag klumpig. Först skulle jag gå ner för en trappa, men jag missade ena trappsteget och höll på trilla. Sen skulle jag kliva upp på en trapp-pall, men det nedersta trappsteget var borta. När jag skulle kliva upp på den så visste jag ju inte att nedersta trappsteget var borta så jag föll lite halvt. Och sen när jag skulle göra ett nytt försök så missade jag också trappsteget, denna gång för att jag inte lyfte foten nog högt... Jag kände mig aningen klumpig då! Men sen så känner jag mig oftast aningen klumpig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0