story of my life.

Jag vet att jag inte uppdaterat på några dagar. Har inte haft tid eller ork.

Idag har jag gått omkring och sjungit på "thank you for the music" och "unfaithful" (stavning?), har ingen aning om varför med tanke på att jag inte hört någon utav dom på ett tag. Har även skrivit texten från "we are the champions" i Linneas NO-bok. Inte hela, men den finaste delen:
"We are the champion my friends, and we'll keep on fighting to the end, 'cause we are the champipns, no time for losers, 'cause we are the champions!" Sen kunde jag inte mer av texten så slutade där... Och ftr allt var med feta bokstäver! FTR är min nya förkortning! Typ som btw och brb. Det är ungefär samma betydelse som BTW. Det står för "for the record". Vet inte riktigt hur man ska översätta det. En annan ska som jag inte vet hur jag ska översätta är "rub it in my face". Man säger ju typ det om någon skryter, "don't rub it in my face". Typ att man inte ska säga till andra hur bra man, typ skryta om det om någon annan kanske gjort sämre ifrån sig. Om ni kommer på ett lättre sätt att översätta, skriv gärna! Men skriv inte "gnugga det inte i ansiktet på mig!". Känns som att jag bara babblar... Nu ska jag sluta med det, hejj!


Kommentarer
Postat av: lantz

unfaithful

2008-12-08 @ 20:01:12
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0