aningen rädd.

Så, nu har jag också skaffat blogg... Är aningen rädd för min blogg, men som Linnea sa: Den är nog rädd för dig också. Kommer förmodligen inte vara så duktig på att uppdatera, och det lär inte komma så många bilder eftersom jag inte har någon kamera (förutom min mors förstås, men vet inte hur man sätter inte bilderna på datorn från den och jag orkar inte lära mig...) och de få inlägg jag kommer skriva kommer antagligen inte vara så bra. Men nu ska jag sluta klanka på mig och skriva något vettigt istället. Tyvärr har jag inget vettigt att skriva, men jag kan göra den där utmaningen istället...


 


Utmaning!

Jag blev utmanad av Linnea

Regler;

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Så här kommer då 7 saker om mig:
1. Jag gillar inte mina knän...
2. ...men jag gillar min mage.
3. Jag tycker inte om korv.
4. Jag är laktosintolerant.
5. Mina stortår står upp.
6. Jag är mörkrädd.
7. Jag vet inte vad jag ska skriva på sista punkten...

Nu har vi dock ett problem, jag vet inte vem jag ska utmana. Jag utmanar alla som vill istället, och eftersom det är sååååå många som läser min blogg och typ bara en tredjedel av dom har en egen blogg lär inte så många bli utmanade. Men så får det vara då.

Yäy! Nu har jag skrivit mitt första inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0