anything can happen in the dark.

Idag lekte jag och vänner mörkerkurragömma. Det var roligt. Men mörkt. Jag var inte så bra på det, så jag fick vara hela tiden. Det är ganska fult att man säger att någon är i till exempel kurragömma. Vad är man då?

Tänkte lägga upp en bild, men det funkar inte. Eller så är det bara jag som inte vet hur man gör. Länkar till bilden istället ---> här. Kolla på hans överläpp! Han är ju man, män ska inte spruta in vad man nu sprutar in i läpparna för att se ut sådär. Det ser bara allmänt skumt ut. Fast han kanske bara ser ut så där. Vem vet? I så fall tycker jag lite synd om honom. Men han är ju rik och känd så han tycker nog inte synd om sig själv...

Och just ja! Nu höll jag ju på glömma det viktigaste, visst är min blogg fin! Jag och min vän fixade den idag, så nu är den superläcker!


Kommentarer
Postat av: maja

man är räknare ? :)

2008-11-08 @ 09:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0