back to life.

Gjorde en Blondinbella och tog ledigt över helgen. Det var inte riktigt planerat men min vän Jasmine kom på fredagen och for hem på söndagen så jag han aldrig. Han kanske stavas med två n nu när jag tänker efter... Vad ser bäst ut: "hann" eller "han"?

Den här helgen har i alla fall varit supertrevlig, på fredagen blev det sushi (säg inte att det är äckligt förrän ni smakat!) och efter blev det bio där vi såg Twilight som jag längtat efter ett bra tag. Filmen var jättebra, men böckerna är bättre. Fast det hade jag redan räknat med så. På lördagen kom flickorna hit och vi hade det trevligt och mysigt. Eftersom de kom för att fira mig fick jag lite fina presenter också. Bland annat toalettpapper med sudoku på och en kortlek med bilder på mig och mina vänner. Kanske lägger upp några bilder från kortet någon dag, men nu måste jag plugga och äta upp kladdkakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0