ett avslutat kapitel.

Vissa förstod inte melodin i min sång om Bella och mig, det är i alla fall Polly-sången (ni vet; Petter och jag vi är goda vänner, fast än mycket olika. Petter är kobent jag är hjulbent, men en sak har vi nog gemensamt Polly...).

Idag slängde jag mina skor, dom var trasiga och jag hade haft dom i drygt två år. Det kändes lite sorgligt, som ett avslutat kapitel. Inte för att det var några speciella skor, men det var ju mina skor. Tror aldrig jag har slängt ett par skor för att de varit trasiga utan snarare för att de blivit för små eller jag har slutat gilla dom. Jaja, det finns många med skor därute i världen!

Imorgon när jag vaknar är jag kommer jag vara äldre, det blir ännu ett avslutat kapitel. Då börjar kapitel 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0