once upon a time.

Upptäckte att jag hade mer TV-kanaler än jag trodde i helgen, däribland massa barnkanaler som Nickelodeon och Cartoon Network. Detta tyckte jag var trevligt så söndagsmorgonen spenderade jag framför TV:n där jag tittade på 'Askungen & Det Magiska Trollspöet'  (som jag trodde hette ask-kungen när jag var liten, fast vem gjorde inte det?) och så såg jag även 'Landet För Länge Sedan'. Någon som kommer ihåg det programmet? Med Lillefot och hans vänner som ska hitta 'Den Gröna Dalen'. Jag kommer i alla fall ihåg det, eller nu kommer jag ju ihåg det bättre eftersom jag såg det för någon dag sen...

Såg 'Make Me A Supermodel' för någon vecka sen, där jag tyckte dom sa något kul och som enligt mig: 'It takes a real man to put his tongue on another man's forehead like that'. Vilken man som helst skulle nog inte kunna göra så utan att bli rädd för att bli kallad bög... Liknar lite mitt lilla uttryck jag brukar använda då jag och mina vänner beter oss extra barnsligt: 'Vi är mogna nog att vara omogna!'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0