tvåtusenaldrig.

Dagen har spenderats hos mina morföräldrar, för att min mor skulle fira sin far för det är ju farsdag idag. Vi åt fisk och chokladglass, dock inte tillsammans. Det var väldigt mumsigt. Min morfar hade byxor på sig som han trodde var minst 25 år gamla! Det är grymt gammalt, för 25 år sedan var det 1983! Men sparar man kläder nog länge borde de ju till slut bli moderna igen. Fast vissa saker får man hoppas aldrig blir modernt igen... 

Ni har fått se några smakprov på ett par bilder jag och några vänner tagit till ett skolarbete på Linneas blogg, ska göra ett bildspel av dom bilderna så vi kan redovisa. Vet dock inte hur man gör det, men min mor ska hjälpa mig. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0