anonyma bloggmissbrukare.

Även om jag slutade blogga betyder inte det att bloggar försvann ur mitt liv. Bloggar har verkligen blivit något stort. Dom har tagit över Sverige. Och mitt liv. Jag är på god väg att bli bloggmissbrukare.
   I nuläget läser jag cirka 20 bloggar. Dessa 20 liv följer jag dagligen. Att läsa igenom alla tar ungefär en halvtimme. En halvtimme varje dag ägnar jag åt andras liv. En halvtimme varje dag blir tre och en halv timme. Det blir typ 105 timmar per månad. 1260 timmar per år. 1260 timmar ägnar jag åt att läsa om någon annans liv som jag egentligen inte bryr mig om. Känner att det börjar bli för mycket nu.
   För ett år sedan hade jag inte ens hört talas om bloggar. Och nu, 365 dagar senare, har de tagit över mitt liv. Problemet är väl att jag inte vill sluta läsa dom. Så jag fortsätter, ett tag i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0