fan vad dum du är.

Jag vet, det låter elakt. 'Fan vad dum du är' är inte direkt något man säger on a daily basis. Förutom jag då. Men det är inte med mening. Om någon säger något som inte är helt genomtänkt, till och med om jag säger något så är det första som slinker ut 'Fan vad dum du är' eller 'Fan vad dålig du är', altenativt 'Fan vad dum jag är' och 'Fan vad dålig jag är'.
   Jag vet inte varför jag säger så. Eller vart jag har fått det ifrån. Kanske jag bara är en genuint elak person. Vem vet? Men jag säger det i alla fall om mig själv också. Så jag kanske inte är elak trots allt. Hm, jag kanske bara var ond i mitt förra liv eller något. Jag menar:

  • Jag kan få skuldkänslor av att döda kryp.
    Det är inte kul att höra hur benen eller vad dom nu har går av när man knosar krypet.
  • Jag älskar att ge folk komplimanger och saker och annat som gör dom glad.
    Det är nästan roligare att ge än att få. Nästan..
  • Ehh.. Jag.. Jag.. Jag är.. Jag är snäll!
    Det kan ni inte förneka. I'm an angel.

Så känn på den, jag kanske inte är så ond i alla fall. Men även om jag nu skulle vara det får ni ta mig för den jag är. Ska man ha lite får man köpa allt. You know, I come in a package. Wether you like it or not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0