i just can't help it.

Ibland är jag rolig utan att jag ens vet om det. Jag kan inte hjälpa det, jag bara föddes fyndig. Så, idag på slöjden. Linnea står vid strykjärnet och ska precis börja stryka. Jag går förbi henne och säger: 'Stryk järnet nu. Tänkte inte över det hela så mycket ville bara att hon skulle stryka bra. Linnea börjar då skratta och säger att mitt skämt var kul. Jag fattar ingenting, men sen kopplar det..

Fattar ni?
Om ni inte fattar måste jag nog meddela att ni inte smarta... Eller nej, fan! Jag fattade det ju inte från början heller. Så då är jag ju inte så smart. Men det är jag ju! Tusan! Äh, om NI (jag räknas inte) inte fattar är NI inte den vassaste kniven i lådan.


Jag kanske borde förklara då, för de lite trubbigare knivarna i lådan.
'Stryk järnet' - 'Strykjärnet'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0