whatever major loser.

Jag lovade Linnea idag att jag skulle uppdatera minst två gånger per dag.. Det går ju sisådär.
   Problemet är att jag glömmer bort bloggen. Tänkte inte på att jag var tvungen uppdatera idag. Jag märker verkligen att jag inte kommit in i det ännu. But I will get there, you just gotta have faith.


Skulle berätta för Jasmine idag att vi kring jul brukar stå runt pianot och sjunga på musiken:

Jag: 'Jag gillar inte att sjunga inför folk. Så när vi ska sjunga kring jul runt pianot brukar jag bara mima.'
Jasmine:
'Hahahah, det var ovanligt. Det brukar man typ bara se i filmer och sånt.'
Lite konfunderad över varför det skulle vara så konstigt att sjunga på musiken fortsatte jag i alla fall.
Jag: 'Men ibland märker jag folk att jag inte sjunger och då brukar jag sjunga jättelågt.'
Jasmine:
'Men är det någon annan som sjunger då?'
Jag:
'Jo, resten av klassen tar väl i lite mer än mig...'
Jasmine börjar på skratta, hårt. Och jag fattar noll.
Jag: 'Vad? Vad sa jag?'
Jasmine:
'Hahahah, trodde du brukade sjunga med din familj runt pianot och inte på musiken..'
Jag:
'Hahah, fan vad dum du är (I know, it sounds mean. Kommer ett inlägg senare då jag förklarar varför jag säger så), tror du typ min mormor sitter vid pianot och vi står runt omkring och sjunger?'
Jasmine:
'Inte vet jag, tyckte du det lät konstigt!'

Kanske inte så kul att läsa, ni skulle ha varit med. Nästa gång, när jag anar att någon kommer missförstå något eller att bara något allmänt roligt kommer hända lovar jag att rycka upp mobilen snabbt som attan och spela in allt. Bara för eran skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0