19 december



 

Dagens chokladbit föreställde något sorts djur skulle jag tro. Oklart vad det är för djur dock.

Idag har varit en trevlig dag. Vill ni höra om den? Trodde väl det.
- Jag klev upp klockan 10.04. Jag kommer ihåg klockslaget så exakt eftersom det var exakt en timme innan bussen in till stan gick.
- 11.04 åkte jag in till stan med Linnea för att möta Linnéa.
- Vi chillade på.
- Vi gick till Sushi Bar, men dom hade inte öppnat så vi gick till Inpuls och kissade.
- Vi gick tillbaka tillbaka till Sushi Bar och jag åt sushi, Linnéa åt sallad och Linnea åt ingenting.
- Vi gick tillbaka in till stan och vandrade runt.
- Dom for hem, och då började det roliga.
- Jag köpte en julklapp åt min kära kusin.
- Jag gick till Ica och köpte godis och tidningen Damernas som innehöll... dadadam (trumvirvel!) SEX AND THE CITY-FILMEN! Jag är glad. Femtiofem kronor för en utav dom bästa filmerna ever. Nu vill jag bara ha boxen i julklapp (pik till mormor..).

Och nu ska jag skriva något jag inte borde skriva. Jag hinner inte läsa igenom inlägget. För Malin står och väntar och vi ska rulla till Linnea för att hänga. Men det är inte för att jag inte orkar. Det är för att jag inte hinner. Och om ni upptäcker eventuella stavfel. Kommentera! Bra. Då vet alla. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0