23 december



Dagens chokladbit; en släde med lite juleklappar! Smakade dock inte så gott. Kan bero på att jag borstade tänderna fem minuter innan jag åt det. Och tandkräm + choklad = dålig idé. Men då har vi lärt oss det till nästa gång i alla fall.

 

Förövrigt är klänning fixad och alla julklappar förutom en inslagen. Håret ska tvättas lite senare och naglarna ska målas ikväll. Vilken färg är oklart. Rött är ju juligt. Men det skär sig lite med klänning. Svart skulle se bra ut till klänningen, men hur juligt är det egentligen..? Hej i-landsproblem!

 

En sista sak. I år la jag ner tid på att göra julklapparna fina. Jag köpte papper och klistermärken. Det tog över två timmar att slå in sex paket. Men jag är mäkta stolt. Har ni sett snyggare julklappar?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0