24 december





Dagens chokladbit tror jag skulle föreställa en gran.

Den sista chokladbiten. Lite sorgligt. But all good things come to an end.

Fun fact 43:
Varje gång jag ska säga 'den sista ...' så tänker jag på Ice Age. I första filmen, när dom ska ta en melon åt ungen från fåglarna. Fåglarna har tre meloner. När dom slåss om melonerna så försvinner två stycken. Sen ligger den tredje och sista melonen mellan dom och fåglarna säger 'den sista melonen'. Dom säger det väldigt dramatiskt, och av någon konstig anledning så har det fastnat. Så varje gång något är den sista tänker jag på det.

Nåja, naglarna målades igår. Blev inte rött. Blev inte svart. Blev vitt. Awesomebrawesome. Den efterlängtade julkänslan har fortfarande inte kommit, och nyss kom min mor in och berättade att min mormor och morfar tydligen är på stan och köper de sista julklapparna... Varför vara ute i tid liksom?

That's all for me. Så från oss alla (jag och Baloo...) till er alla (alla mina tio läsare), en RIKTIGT GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0