blogginlägg jag hatar

jag hatar när folk inte skrivert sina blogg inlägg ordentlit. Eller gör stor bokstav lite sporadiskt och bara köör på. ni anars inte hur mkt det atar imot att skriva det här inlägget :) och smajlisar, dont even get me started on that! :D smikeysar ska aldrig och dåm nmenar jag aldrig förekomma i ett blogginlöägg. och sär skrivning. är inte det det värsta som finns :) eller när filk inte gör frågetecken efter frågot. Gah jag blir arg bara av atat skriva detta innlägg. :) ska man ha en blogg ska man lära sig att stava sätta stor bokstav efter punkt. använda punkt, komma frågeteken och sånt. man ska helt enkelt skriva grammatiskt rätt :) och sen förstor jag mej    itne på dom där som i slutet skriver att dom inte orkartr läsa igenom coh se om dom har några stav fel. kan mana inte kolla det under tiden. jag kollar alltid om jg har stav fel och det är klart att ebland blir det stavfel fast man kollat egenom. MEn om jag upptäcker det så ändrar ajg ju. Så det var allts jag ville säa. Och ni kan väk inte annat än att hållla me. Det här inlgget var hemstk att läsa.


Viktigt!
Ni förstår väl att jag skrev som jag gjorde för att visa vad jag hatar och varför? Bra. Annars blir jag ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0