i never meant to brag (eller, det gjorde jag ju...)

Vet ni vad jag har sysslat med senaste x antal minutrarna? Skrivit ett tal. Yes you heard read right. Och det är ett seriöst tal. Jag och bruttorna skämtade nämligen för någon dag sedan om att jag borde hålla ett tal på nyår. Sen spårade det. Och nu har jag skrivit ett tal. Det är awesomefint. Och bruttorna kommer att älska det. Åh, jag är stolt över mig själv. Enda anledningen till att jag skriver det är inlägg är för att skryta. Jag har skrivit ett tal. Jag har skrivit ett helt fucking tal. Jag vet inte ens om det räknas som tal eftersom jag inte vet hur ett tal är utformat. Men det är fint. Och jag är stolt. Så, nu ska jag sluta skryta.


Kommentarer
Postat av: Stina

Du vet att de är fruktansvärt dålig stil att inte publicera talet efter nyår ;)

2009-12-30 @ 22:54:19
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0