look-a-like

Har massa bloggideér just nu. Kommer dock inte ihåg en enda... Men jag har skrivit upp dom i mobilen, så don't worry!

Det kommer inlägg med dagens chokladbit och lite annat senare. Men nu tänker jag ta ett bad. Fett skönt. Kanske lite ansiktsmask också?

För att inte inlägget ska bli allt för tråkigt avslutar vi med en fin look-a-like. Det var ju faktiskt ett tag sen.



I vanliga fall så brukar jag ju skriva namnen under. Men nu kommer jag inte ihåg namnet på nån av skådespeleskorna. Men om ni nu promt måste veta vilka de är så är hon till vänster med i ett avsnitt av How I Met Your Mother, där hon heter Molly. Och den andra är med i en gammal serie så heter Related.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0