man ba tack

Så jag håller på kolla på en film på en sida som heter megavideo. Jättebra kvalitet och ladida. Förutom en sak. Man får bara kolla 72 minuter åt gången. Sen måste man vänta i 54 minuter innan man får fortsätta.

Från början kollade jag på filmen på en annan sida, men den började lagga och eftersom jag bara hade drygt en timme kvar av filmen tänkte jag att jag kan ju lika gärna se den på megavideo då. Sagt och gjort så började jag kolla. Men det var en sak jag glömde. Ibland så får jag inte kolla 72 minuter, utan bara 56 eller 61 eller 69 minuter. Vet inte varför, men så är det. Så när det är tio minuter kvar av filmen möts jag av denna syn;



Som tur var står det att jag bara behöver vänta 34 minuter innan jag kan fortsätta kolla. Men ända. Ska jag vänta en halvtimme för mindre än tio minuter.. Känns ju kul. Verkligen jättekul. Jag som hade tänkte gå och lägga mig riktigt tidigt idag. Det kommer ju hända nu..

Som tur var tog det här inlägget några minuter att skriva så det är bara 17 minuter kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0