peppar peppar ta i trä

Var på väg att gå och lägga mig när jag klickade mig in på Aftonbladet. Och chocken jag fick. Brittany Murphy är död. Det här är fan större än Michael Jacksons död. Han har ju alltid varit lite skum, så det väntade man ju som bara på. Men Brittany Murphy. Hon var ju typ ung.. Konstigt alltså.

Har faktiskt funderat på det här. Eller ja, inte just Brittany Murphy. Men tänk om typ Kenza dog. Hur skulle världen (Sverige..) reagera. Jag läser hennes blogg ganska regelbundet. Man räknar ju som med att bloggen alltid kommer finnas kvar. Och den kan ju försvinna även om hon inte dör. Hon kanske bara bestämmer sig för att sluta blogga. Det skulle kännas konstigt. Att inte längre få veta vad hon gör på dagarna eller vad hon senast köpte för klänning. Inte för att jag direkt gillar Kenza, jag har ju inget emot henne heller.

Hur som helst. Konstig.

Nu borde jag sova.. Kanske.. Om exakt sju timmar och femtiotenminuter kommer min klocka att ringa. Så om jag vill få min beautysleep så kanske jag borde stänga av datorn nu. Eller så kollar jag på satc.. Hm.. Tough choice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0