rollercoaster



På matten ritade jag en fin liten bild på hur min blodsockerhalt (tror det är den i alla fall..) hade gått upp och ner under dagen.

- Först vaknade jag, och blodsockerhalten var ganska jämn
- Jag åt frukost och det höjdes, men sänktes snart igen
- Jag åt lunch , krämig fiskgratäng, och det höjdes igen
- Fikatisdag innebar fika på lunchrasten, vilket gjorde att mitt blodsocker skenade igen
- Men sen sjönk det, big time. Och därför gick svenskalektionen åt till spotify istället för upptrassling av sladdar..

Förövrigt lyssnar jag på Andreas Grega efter lite övertalning från Henkes sida. Det låter faktiskt helt okej, jag kanske till och med vågar säga att jag tycker det låter bra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0