skolkatalogis



Skolkatalogen är här efter faktiskt inte så lång väntan. Jag har kollat igenom den lite snabbt, och helt ärligt är jag helt okejnöjd med mig själv. Första gången ever typ. Nu ska jag vara modig. Och lägga upp skolfotot på bloggen. Känns lite konsigt, eftersom andra som är med på bilden kanske inte blev nöjda och så.. Ja ni förstår. Men det är ju redan uppe på facebook. Och dom tio läsarna jag har bryr sig nog inte så mycket, eftersom de flesta förmodligen är med på fotot eller redan sett det. Så här kommer det!



Och Emma, jag lovar att ta med skolkatalogen imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma

MYY!!!! Du har bilden på klassfotot i datorn! Maila mig den så jag kan göra en ny bloggdesign!!:D

2009-12-03 @ 15:40:32
URL: http://emmaridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0