this morning

I morse när jag skulle gå till bussen kollade jag på termometern för att se hur kallt det var. Jag möttes av denna synen;



Kul. Verkligen skitkul. Och då tycker jag ändå om vintern. Men det räcker med minus fem grader så snön ligger kvar. Vi behöver ju inte överdriva. Kan ju säga att jag hade halsduk och vantar. Det är sådanan här dagar jag önskar att jag kunde ha mössa. Nu tänker ni säkert 'det är väl klart du kan ha mössa..?'. Men nej, det kan jag icket. Jag ska förklara.

Kolla på bilden nedanför. Sådär ser mitt hår ut när det är utsläppt. Okej. Det där kanske inte var en helsanning. Bilden är ju ganska gammal. Och mitt hår är lite mindre nu. Men ni förstår. Mitt hår är stort.



Tänk er då att sätta en mössa på detta. Tänk på hur det skulle se ut då.



Precis. Inte så snygg. Och därför tycker jag att vi kan skippa minus nitton och andra monsterkalla grader. Och hålla oss vid minus fem. Det låter väl bra?

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHA, åh vad jag älskar dig my!

2009-12-17 @ 21:21:27
URL: http://linnealantz.blogg.se/
Postat av: emma

hahahahha fan vad sweet!!

2009-12-18 @ 00:11:40
URL: http://emmaridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0