090125

Idag beställdes en ny mobiltelefon från Halebop. En w902i blev det. Ringer det några klockor? Om inte är det den som är på bilden nedanför:



Just nu har jag en w300i:



Den är helt okej, men kameran är apdålig och jag har tappat den i backen ett antal gånger så den är lite glapp och tjofs!
Det kommer bli jobbigt att vänja sig med en icke-luck-telefon. Kommer glömma att låsa den, för nu slår jag ju bara igen luckan. Och knapparna är typ mindre. Men får tänka positivt, den har apbra kamera (5 megapixel, autofocus och blixt)
och walkman och det är typ bara det jag vill ha i min mobil! Så jag är nöjd, den kommer om 2-5 arbetsdagar eller nåt sånt. Wii!


Kommentarer
Postat av: linnea

wii! härligt! (y)

2009-01-25 @ 15:07:52
Postat av: linnea

och vet du vad det bästa är? jag ringer gratis till dig!

2009-01-25 @ 15:09:57
Postat av: My

och jag ringer gratis till dig! och smsar! :D

2009-01-25 @ 15:32:06
URL: http://blondinmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0