helgen.

Den här helgen har spenderats mest framför TV:n. Eller ja, datorn blir det ju. Har iaf sett massa filmer;

Mamma Mia
- Har jag sett förr, trevlig må-bra-film!

Wild Child
- Komedi med Emma Roberts, ganska rolig. But that's it..

Untraceable
- Thriller jag också sett för, bra men aningen äcklig.

High School Musical 3
- Skäms typ för att ens nämna det här, eftersom dom är så sjuk dåliga. Men vi hade tråkigt, och vi såg typ bara 15 min..

Twilight
- Även denna har jag sett förr.. Filmen är bra, men böckerna är så mycket bättre. Läs dom! 

Perfect Stranger
- Bra och spännande thriller typ, oväntat slut.. Dock lite förvirrande!

United 93
- Planen var att se den här filmen på söndag kväll, men things got in the way så hann inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0