höga eller låga.

Höga eller låga klackar? Det är frågan. Personligen tycker jag inte skor med lägre klack än cirkus 8 centimeter är snyggt. Jag tycker att man antingen har höga klackar eller inga alls. För ballerina är jättefint! Men halvhöga pumps, not for me anyway! Fast sen så tycker jag inte att man ska ta på sig ett par 10 centimeter höga pumps om man inte kan gå i dom. Kilklackar kan vara lite lägre, det ser ändå hyfsat bra ut. Men när man har lågklackade skor tycker jag fötterna ser så stora ut. Hur små fötter man än har. Men ja, det är bara min åsikt..!

DS_242678_A.tif 
5 centimeter klack. För lågt enligt mig!

DS_245157_A.tif
9 centimeter klack. Mycket vackert!

DS_245129_A.tif
0 centimeter klack...

DS_239310_A.tif
Kilklackar kan dock ha lite lägre klack...

men hög är också snyggt!



Så, antingen högt klackar eller inga alls. Inget tjofs därimellan!

Kommentarer
Postat av: Diana

sista skon va fin =)

2009-02-01 @ 22:33:03
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0