hot or not.

Jag ogillar konstiga saker. De flesta gäller mat. Jag gillar konstig mat som sushi och friterad bläckfisk. Men när det kommer till vardagsmat så är det mycket jag inte gillar. Däribland:
- Korv (smakar salt och fett..)
- Bröd (hårdbröd är okej, annat bröd växer bara i mun..)
- Lukten av lök (det luktar sopor, av någon konstig anledning..)
- Våfflor (för sött, och börjar bara må illa av dom)

Men sen så finns det saker jag gillar också, och något jag älskar över allt annat (nja, kanske inte mer är familj och vänner. men ni fattar) är SKOR! Hade jag varit rik hade jag drunknat i skor. För min skosmak kommer förmodligen inte ändras så snabbt, och då kan jag ju ha alla skor jag köper jättelänge för mina fötter kommer inte växa mer. Och skor är finare än kläder, det är bara så. Mina senaste crushes är ett par spetspumps från Scorett som jag nog ska köpa när jag får pengar. Dom kostar 400 kr vilket jag tycker är ganska bra. Sen ska jag nog beställa dessa i brunt, men det blir förmodligen närmare sommaren. Idag tänkte jag köpa ett par skor också. Det var halva reapriset så dom kostade bara 125 kr, men jag orkade inte så det blev inte. Men mitt mål är: när jag är vuxen ska jag ha 365 (minst..) skor så jag aldrig behöver ha samma skor en enda dag på ett år! Finfina mål i livet hära..!
 Marc O'Polo: 71MW3461































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0