i got a plan.

Jag kom på något supersmart igår! Känner nämligen en känd person. Han är med i ett band som typ är ganska känt för dom som gillar den genren. Ja, men i alla fall kom jag på den briljanta idén att få hans autograf och sen sälja den på typ tradera, blocket eller nåt! I'm gonna be rich!



Förresten har min mobil kommit nu! (A) Glad som en hög smurf eller nåt..! Eller den kom egentligen igår, men var hos mina kusiner hela kvällen så orkade inte ens öppna kartongen typ. Men nu har jag joxat och floxat med den hela kvällen! I'm happy!

Kommentarer
Postat av: Linnea Lantz

du har inte uppdaterat på apmånga dagar, skärpning my!

2009-02-03 @ 16:59:59
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0