i taket lyser stjärnorna.

Den filmen skulle jag vilja se, vet dock inte om jag vill se den på bio. Har som sagt lite svårt för svenska filmer. Jaja, det var inte det inlägget skulle handla om. Jag var iaf inne på SF's sida för att kolla på trailern till 'I Taket Lyser Stjärnorna' då jag kände igen en snubbe asmycket! Så googlade lite, och gissa vem som spelar Sakke (tror han heter så) i filmen?!

Tsatsiki!



Hittade ingen bild på han från 'I Taket Lyser Stjärnorna, men kolla trailern på SF.se!
Hade länkat dit om det inte hade varit så att min datorn är knäpp och stänger ner internet titt som tätt!

Kommer kännar skumt som fan att se han som någon annan är Tsatsiki!



Fick nyss ett samtal, från Entreprenörsgymnasiet (stavning?). Haha, dom försökte förmodligen ragga lite elever. Dom frågade vilken linje jag valt, jag sa Samhälls Internationella och Samhälls. Då sa hon; 'Okej, det var allt jag ville veta. Hejdå!' Hade jag sagt att jag inte valt hade hon säkert försökt övertyga mig att välja Entreprenörs. Tur jag redan har valt då, det är så jobbigt att vara artig i telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0