klagomål.

Är lite arg just nu. Eller arg och arg, men finns inget bättre ord..
I julklapp fick jag ett presentkort på 200 kr på Make Up Store. Idag så gick jag in på MUS för att köpa en concealer. Hittade dock ingen så kollade på reabordet dom hade. Där fanns ett supersnyggt läppglans i röd nyans. Det kostade 60 kr så jag bestämde mig för att köpa det. Så när jag går till kassan och visar fram presentkortet så säger hon i kassan; 'Nu kommer du att förlora 40 kr' och jag bara; 'WHAT?!'. Haha, kanske inte riktigt så. Men jag frågade varför, då sa hon att man bara kunde få presentkort på 100 kr, 200 kr, 300 kr osv. Så jag kunde inte få tillbaka ett presentkort på 140 kr, och jag kunde tydligen inte få ett tillgodokvitto heller. Dålig stil av MUS tycker jag. Jag menar om jag köper något för 110 kr, betyder det att jag förlorar 90 kr då. De förväntar sig ju att man betalar exakt 100 kr, 200 kr osv! Så jag gick utan att köpa läppglanset. Inte värt att förlora 40 spänn på!

Brukar alltid kontrolläsa min inlägg innan jag lägger upp dom, men har aningen bråttom nu så hinner inte. Ni får leva med stavfelen eller andra konstiga saker! Hejj!

Kommentarer
Postat av: linnea

mejla!

http://www.makeupstore.com.au/

bara att köra på!

2009-01-29 @ 18:24:50
Postat av: My

du är söt!

men mor ska typ ringa dit imorrn så..!

2009-01-29 @ 21:51:18
URL: http://blondinmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0