stressad.

Jag känner mig stressad. Anledningen: Mor sa att jag kunde gå ner på konsum och köpa en pizza eller nåt. Vet inte varför jag är stressad över det. Men stressad är jag..


Undrar över något. När jag inte uppdaterar en dag så minskar mina besökare den dagen. Och när jag uppdaterar har jag fler besökare. Men hur kan dom veta om jag uppdaterat eller inte utan att ha varit in och kollat? Jag menar, sitter ni typ och säger till varann; 'gå inte in på My's blogg, hon har inte uppdaterat'?
Jaja, bara en fundering! Tjo!


Kommentarer
Postat av: Kladdat på pengar

2009-01-24 @ 15:11:01
URL: http://kladdatpapengar.blogg.se/
Postat av: Kladdat på pengar

Oj, råkade komma åt enter knappen...

Hahah! Det var ju inge snällt. När jag var yngre ringde vi alla nummer vi kom över. Vi satt på campingen i vår stad och ringde till alla nummer som var ingraverade i en liten grillstuga. Vi hade lite att göra.. Hahah! =)





Har du någon gång skrivit något på en sedel? Kanske känner du igen någon av pengarna jag lagt upp? Kommentera gärna och berätta om dina erfaranheter om texter kladdat på pengar.

2009-01-24 @ 15:16:50
URL: http://kladdatpapengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0