tjuvlyssnat.

Tjuvlyssnat är en sida jag besöker med jämna mellanrum. Om ni undrar vad det är för någon sida, gå in och kolla!
Jaja, idag läste jag apmånga grymt roliga tjuvlyssningar på raken. Första gången det hänt. Och min första tanke var, 'dom här måste jag lägga upp i bloggen'. Så here they come:
'Vi slapp åtminstonde höra om 2 och 69...'
'You don't loose your sense of humour just because you've got Aides'
'Hej, jag känner dig, men orkar inte prata'
'Surf 'n' Turd'
'Det var antagligen honey-håll-i-daj-dipp'

Men min all-time favourite är och kommer alltid att vara --> den här!

Kommentarer
Postat av: niggahbitch

fyfan vad neger du är. wannabe white bitch! du kommer alltid se ut att vara från afrikas fetaste getto, hareeeeeeee gött in sweden!

2009-01-11 @ 02:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0