asjävlakul.

Linnéa är en rolig prick. Hon står för många av mina blogginlägg. Alltså ja, hon skriver dom ju inte. Men hon ger mig inspiration med hennes kloka uttalanden. För någon vecka sen sa hon något kul som jag tänkte blogga om. Men sen började vi prata om det här inlägget så jag glömde bort det. Men nu ska ni får höra i alla fall.

Vi sitter brevid våra skåp och pratar om något. Kommer inte riktigt ihåg eftersom det var ett tag. Linnéa säger då 'Men vad är 60% av 100 egentligen?'

Do I need to say anymore..?

Och bara för att ni ska så är Linnéa inte korkad. Det bara slank ut. Hon är en väldigt smart kvinna. Och snygg. Och trevlig. Och alldelens alldelens underbar! Bara så ni vet liksom...

Kommentarer
Postat av: linnéa

ohyes thats me;F

2009-05-13 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0