i knew it.

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag skulle skriva 'Linnéa Öhlund' 100 gånger. Men jag var lite finurlig. Tyvärr fattade inte min kära vän Linnea (annan Linnea) detta. Därav denna kommentar:



Men Linnea, I'm sorry. Inlägget har klart och tydligt 100 'Linnéa Öhlund'. Du måste bara vara mer observant så du lägger märke till dom. Och vid det här laget borde du känna mig nog bra för att kunna lista ut att jag ska tjorva till allt. Så det var visst 100 'Linnéa Öhlund'. En i rubriken, 98 efter varann och en i min fråga. Ha! Jag äger apfett!


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Smart där :)

2009-05-05 @ 22:03:48
URL: http://myshoebox.se
Postat av: linnea!

du är så ond. du är så ond. du är så ond.

2009-05-05 @ 22:05:10
Postat av: linnea!

fast. vet du. vi pratade om att du skulle skriva det 1000 gånger i skolan. så jag vann ändå.

2009-05-05 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0