inget bättre för mig.

Jag har inget att göra så just nu sitter jag och kollar runt på Youtube. Men det kanske ni räknade ut av föregående inlägg. Men i alla fall, för ett tag sen så var den en 'film' på TV. Man kan inte riktigt kalla det en film, men man fick se ett uppträdande med komikern Jeff Dunham som hette 'Spark of Insanity'. Jag såg bara en halvtimme av den, men den halvtimmen skrattade jag mer än jag någonsin gjort. Så jag tänkte att ni kanske ville se lite klipp från den...



Det finns många fler klipp, bara att gå inte på Youtube och söka på Jeff Dunham! Det här är förmodligen sista inlägget idag, har lagt upp så många så jag måste spara några till imorrn! Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heyluuu tjejen ;D



Trippade in på din blogg via en kommentar du lämnat hos Kenza... nice design och header du hade, me laaajk!



Kika gärna förbi hos mig också och kommentera något, vad tycker du om förändringen i mitt rum eller hem?



Sköt om dig, kram!

(www.bellesa.blogg.se)

2009-05-09 @ 02:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0