look-a-like

Jag kollade på High School Musical 2 imorse. Och nej, jag skäms inte för att säga det. Men till mitt försvar kan jag ju säga att jag hade inget bättre att göra och jag såg typ bara en kvart. Men ja, jag märkte i alla fall lite likheter mellan lite skådespelare då. Så jag tänkte fortsätta med mina look-a-like-inlägg lite till.


Zac Efron och Paul Johansson
Det är ju lite åldersskillnad mellan dom men jag tycker fortfarande att de är lika varandra. Kanske beror det på håret. Det tycker jag är största likheten. Men ansiktsdragen liknar varandra, tänk Zac Efron om typ 20 år.



Jessica Szohr och Vanessa Hudgens
Samma näsa, samma ögon, samma mun, samma hår. Do I need to say anymore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0