love is in the air.

När jag gick i trean var jag jättekär i en pojke i min klass.
Ett tag hade vi i klassen 'hemliga kompisar' varje vecka. Vi hade en skål med lappar där alla i klassens namn stod. Man drog sedan en lapp och namnet som stod, den personen skulle man vara extra snäll mot hela veckan.
Så en dag, så stod jag och han vid ytterdörren. Jag säger då 'fina byxor du har' för att jag är kär i honom och inte vet vad jag ska säga. När veckan är slut och vi sitter där och ska gissa vem som är våran hemliga kompis tror han att det är jag. För att jag sa att han hade fina byxor.
Det är lite jag kommer ihåg från de att jag var yngre, men det här det kommer jag aldrig glömma. För det var så pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0