myifierad.

Igår myifierade jag Linneas dator. Jag bytte bakrund. Nu är den svart och nere i vänstra hörnet står det 'My äger denna dator apmycket'. Skärmsläckaren ändrades också. Det är nu en röd text som far omkring på skärmen. Det står 'My äger'. Jag ändrade även startsida, till inget mindre än min blogg. Så nu blir hon glad varje gång hon går in på internet. Hoppas jag i alla fall. Jag har även gjort en mapp i Linneas dator som heter 'My äger' eller något sådant. Där i finns lite teckningar jag gjort i paint och i de flesta står det att jag är bra. Det finns även tre word-dokument. I det ena står det 'My är fin', i det andra står det 'My is da shit' och i det tredje är det en berättlese om när Linnea och jag skulle baka. Mycket trevligt. Bra för självförtroendet. Och viktigast av allt, nu påminns Linnea varje dag om hur genial och briljant jag är!

Update: Tydligen gillade inte Linnea min bakrund, den var för svart. Så hon bytte. På de här bilden står det inte att jag är bra. Men den är jättefin ändå. För att jag ritade den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni ihop?

2009-05-25 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0