ny design.

Precis som rubriken lyder har jag ny design. Linnea hjälpte mig och jag är mycket nöjd. Men jag är inte den enklaste att arbeta med. Tur Linnea har tålamod...

My säger (19:17):

lite gul kanske? mer brun?

Linnea säger (19:17):

HAHAHAH, du går mig på nerverna kvinna!

My säger (19:17):

jag vet typ inte vad jag pratar om, det är svårt att beskriva en färg...

Linnea säger (19:17):

haha okej, jag testar med något brunare..

My säger (19:17):

tänk tyå nyanserna nere i högra hörnet på headern

My säger (19:17):

fast kanske ljusare beroende på hur det blir

Linnea säger (19:19):

nu?

Linnea säger (19:19):

fast lite mer brunt kanske?

My säger (19:19):

lite väl brunt kanske...

Linnea säger (19:19):

hahah

My säger (19:19):

mer i mitten av högra kortsidan kanske den färgen...

Vi skulle bestämma färgen till bakrunden.. Jag är jobbig. Men om jag inte blir helt nöjd kommer jag irritera mig på det. Och det är så jobbigt. Så jag är hellre lite jobbig och blir nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0